11 януари 2013 г.

Календари

Първите ми за тази година календари май са подходящи за зададеното от Бисерка / Bearkis Хоби предизвикателство 30 - Рециклирай
Оставям на нея да прецени дали е така :) 


За основа на календарите използвах работния календар за 2012, който ми досвидя да изхвърля. Възползвах се от хубавите прегъвки, добавих и още разбира се. И така от един работен се получиха три настолни. Третият още не е завършен. 
Съкровищата, скрити в няколко кутийки ми дойдоха като по поръчка - единични цветчета, перли, една поразръфана пеперуда (от първите ми опити с пеперудения пънч), остатъци памучна дантела.


В една кутийка открих стари верижки на мама. Може би някога са били позлатени, но вече са потъмнели и е цяло чудо, че сме ги запазили. Ключето е закачено на част от някога красиво бижу.


Ето го и втория:


Признавам си, че силата ми не е в този стил, но резултатът ме изненада приятно. Дано ви хареса и на вас!



Ще се включа и тук:
Divas by Design - #67 Anything Goes
Freshly Brewed - #126 Anything Goes
Frilly and Funkie - vintage - Anything Goes
Penny's Paper-Crafty - #109 Anything Goes


14 коментара:

  1. Fab calendar, great project for you desk ! Thanks for joining us at Frilly and Funkie. Sue C x

    ОтговорИзтриване
  2. И още как ми харесва! Особено ми допадна и хрумката с ключето на дългото синджирче.
    Успех в предизвикателствата!

    ОтговорИзтриване
  3. Great project! Thanks for playing at Frilly and Funkie trace x

    ОтговорИзтриване
  4. You have produced some lovely work here. Thanks for joining us at Frilly and Funkie this time. Hugs, Jenny x

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми допаднаха всичките календарчета!

    ОтговорИзтриване
  6. Много са красиви и според мен отговарят напълно на предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  7. Много дори ми харесва резултата..Напоследък следя с интерес твоите творби и ми харесват много..
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 30 "Рециклирай", зададено от Bearkis

    ОтговорИзтриване
  8. Тези календарчета са разкошни! Страхотно са се получили и съм сигурна, че много ще зарадват получателите си!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  9. Друго си е да гледа с удоволствие ,човек, всеки ден в календар,създаден за втори живот:))!!!

    ОтговорИзтриване
  10. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck.
    Mags
    x

    ОтговорИзтриване
  11. Love your beautiful calendar
    Thanks for playing along at Diva's this week and good luck
    Hugs Laurie x

    ОтговорИзтриване
  12. Beautiful project - very elegant and I love the colours you've used.

    Thanks for joining us at Penny's.

    Helen x

    ОтговорИзтриване
  13. Fabulous calendar! Thanks for participating in our PENNY'S PAPER-CRAFTY challenge!!

    ~DEANNE~

    ОтговорИзтриване
  14. Прекрасни календари, много са нежни!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделеното време. Вашето мнение е важно за мен.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...